AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

X-Serien
3.793

Hur många har nån erfarenhet av X5 här?

Sida 2 av 2
Ho
1.314
Hosse
316i Touring -14 (norsk)
Z4iA 23 -09 (norsk)
Kanon!
starre: Kul! Bilder?
aalto: Har pratat med dom du handlat av. Detta är vad dom svarade mig (se under). Ska jag beställa hela paketet? Lite osäker på så stor skärm eftersom jag har comfort stolar, och dom har relativt små nackstöd.. Kan bara inte fatta hur man kan höra ljudet via radion framme och bak samtidigt som man har DVD film framme och bak. Jag måste ju ha ord ha ljud från radio och bild från TV, eller är jag helt ute och cyklar? Vill ju ha DVD framme och bak med stereoljud. Kommer det massa tull och moms på detta oxå föresten?
-------------

Hello,

if you have an external LCD monitor with Chinc port and a DVD Player, you need an additional cabel to connect the TV module.

So you can watch TV and DVD, but only mono. If you want to hear stereo, you need a FM Modulator between the antenna line of the radio, which switched on over the radio. Then you switch the channel 88.3 at the radio on and can hear the DVD in stereo.

The TV FreeModul costs 250,00 Euro,

the additional cabel costs 25,00 Euro,

the FM Modulator costs 40,00 Euro

the dispatch to Norway costs 25,00 Euro.

All together (incl. FM Modulator 340,00 Euro)

Without FM Modulator 300,00 Euro

If you don´t have an DVD Player we can offer you one for 290,00 Euro

(Car- DVD Player, Kompatibel mit: Single + Double Layer DVD-Video, Video-VCD /DVD-RW/DVD+RW/ SVCD/
Audio-CD / CD-R / CD-RW/ CD´s mit MP3 Dateien

Einen 7“ Monitor TFT super Qualität E1 Zulassung für Fahrzeugbetrieb Displaygrösse 7" Auflösung 1440x234=327600 Pixel System Pal / NTSC für 390,00 Euro

Mvh
Hosse

"anklagar norrmännen för alla stavfeil"
Länk
aa
176
aalto
X6drive40d -10 Svartmet.
530Xd-R -11 Carbonbl.
Smart 4-2 -03 Svart/silver

Hosse:
Beställde enbart "tv-spärren" från dem. Betalade i förskott så priset var vad dom angav...ingen tull eller moms.!

Jag kör ju tyvärr dvd-ljudet i mono. Har väl funderat på det där med stereo men inte tagit tag i saken. Det funkar ganska bra ändå. Blir ju inget surroundljud direkt :-) Frågan är ju om det där med FM-modulator är så värst mycket bättre. Är också lite frågetecken om det där med att köra radion till FM-modulatorn samtidigt som man kör tv-läge.

Dvd-spelaren köpte jag på BRL men det kryllar ju av billiga dvd-spelare för bilbruk.

/Jari
Ho
1.314
Hosse
316i Touring -14 (norsk)
Z4iA 23 -09 (norsk)
starre: Hur får jag tag på den katalogen som har allt detta "nödtorft"? Jag har frågat flera gånger, men bara blivit rekomenderat BMW select (som dom inte har katalog till) eller utrustningslistan till nya bilar..
Måste få mig en bättre förhandlare tror jag..

Mvh
Hosse

Länk
aa
176
aalto
X6drive40d -10 Svartmet.
530Xd-R -11 Carbonbl.

Sökte du en katalog för X5an???
BMW handlarn har ju en katalog med tillbehör enbart till x5.
Fast det var kanske inte den du sökte?

/J
Ho
1.314
Hosse
316i Touring -14 (norsk)
Z4iA 23 -09 (norsk)
aalto: ja, man kan tro det:-) Pratade med Autozentrum.no om detta. Dom visste inte var det kunde vara och jag fick en prislista på extrautrustning till en ny X5a och så kunde det vara BMW select sa dom och fick en katalog med klockor, kepsar och annat sk*t..

Kanske nån i sverige kan gå som min representant till en förhandlare och få ordnat upp i sakerna åt mig:-)

Mvh
Hosse

Länk
Ho
1.314
Hosse
316i Touring -14 (norsk)
Z4iA 23 -09 (norsk)
aalto: Glömde en sak. Har du den katalogen? Finns det sån monteringsgrej till LCD skärmar för baksätet där?

Mvh
Hosse

Länk
Hosse:Skickar mer navigodis till dig med eftermiddagsposten.

(Fråga först och du får många svar.)
_______
Länk
aa
176
aalto
X6drive40d -10 Svartmet.
530Xd-R -11 Carbonbl.

hosse: Nix pix...inte i den katalogen om jag inte minns helt fel.
Däremot såg jag en speciell broschyr på bilsalongen som enbart innehöll BMW-multimedia inklusive dvdskärmar i bak.... idiot som jag var då så glömde jag ta ett ex.

Om du mailar mig din adress så ska jag försöka jaga en extra X5-katalog åt dig. Kan inte garantera expressleverans men så fort jag har vägarna förbi min återförsäljare så....
Ho
1.314
Hosse
316i Touring -14 (norsk)
Z4iA 23 -09 (norsk)
bayern münchen: Tuuusen tack! Super!
aalto: You got mail!

Mvh
Hosse

Länk
aa
176
aalto
X6drive40d -10 Svartmet.
530Xd-R -11 Carbonbl.

Hosse: X5-tillbehörskatalog lämnar Sverige NU!
Borde kanske nå dig imorgon med posten...eller onsdag?

/J
Ho
1.314
Hosse
316i Touring -14 (norsk)
Z4iA 23 -09 (norsk)
aalto: Är det sant? Underbart, tusen tack!

Jag blir så bortskämd här idag:-)

Mvh
Hosse

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.