|
|
|
|---|---|
|
Är det värt att byta sig från 530 till 540??? Ska man ge mycket för att byta om det handlar om samma årsmodell?? MvH Bmw 4-ever Länk | |
|
nähe ingen som har koll MvH Bmw 4-ever Länk |
|
| Beror ju på om det skiljer mycket i utrustning och/eller skick, men jag tycker inte att du ska inte betala mer än 10-15.000 emellan. | |
|
Håller med Lista och kompletterar med miltal. /Simon |
|
|
ok men om man ser på min utrustning nivå så är den rätt bra eller??? MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
Är det en touring på gång till barnvagnen nu då? _____ Micke Länk Länk |
|
|
Micke barnvagnen får plats utan problem men blev väldigt sugen på en 540 och då kan man pass på och köpa en T modell istället !!! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
Vad kostar din? spar till en.... Länk |
|
|
jag har inte funderat på pris än så, men kanske 60-65` MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
enligt annonser så ligger den betydligt mer än 65´så kanske kan man höja lite till 70´efter som den bara har gått 16´mil!! om man gemför med andra som gått 20´mil och kostar 75´! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
Frågan är bara om de får dom sålda.. verkar vara svårsålt om man skall slåss med mängden, vill man sälja så får man vara billigast - bäst - el. snyggast. Jag säljer min för 90 000 men o andra sidan vill jag ha den kvar så jag behöver inte sälja. "lite scittsofrent va" spar till en.... Länk |
|
|
du är som jag ung. LNBT! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.