AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
322

320i M -97 110 000

Tja alla bmwentusiaster. Här kommer en fråga efter att ha suttit o läst alla era inlägg en längre tid. En BMW 320I M som gått 12 000 mil. Mycket fint skick. Full M optik inne och ute. Årsmodell -97. Allt är ok på bilen kollat efter m-test och besiktning. Ingen rost. Sista budet blir nog 110 000... är det ett ok köp. Det är jag som ska köpa. Splitternya M fälgar.(lever
erade i förra veckan) med nya sommardäck.
Vill inte göra bort mig
Föresten det är klimatanl, och diverse extra utr. mörkblåmetallic. elhissar, imobilizer
Tycker jag låter lite i överkant faktiskt. Men det är klar, är det precis den du vill ha så är det kanske inget at fundera på. MEN, det finns väldigt många E36or att välja mellan från den tidsperioden och dom flesta ligger på en lägre niva än vad just den här gör.

Står den hos en handlare eller är det privat?

/Erik
Är det verkligen full M-optik? Har den tex M3 backspegalr. Full M-optik inne? Har den röda mätarnålar, M3stolar?

Angående priset så är det lite väl högt, för de pengarna borde du kunna få en 323:a eller en 328:a. Jag förutsätter att det är coupé vi pratar om, är det en sedan så är det på tok för mycket.
Fo
47
FormatC:
320i -97
BMW M3 CAB -02 SMG INDIVIDUAL
Det är en cupé
Hmmm men vad borde jag gå ner till då.... Grejjen e att det är en sådan här bil jag letat efter i 1 år utan o hittat ngn riktigt fin. Rätt färg, rätt utrustning och ja helt enkelt den jag vill ha. Vad ska jag säga för pris då...
Det är privat med 1 års garanti genom en mellanhand (firma) som köper innan mig. En kompis som jobbar på VW ordnar.
Vad är försvarbart...

Fo
47
FormatC:
320i -97
BMW M3 CAB -02 SMG INDIVIDUAL
Det är jag som frågade första gången med en kompis dator, så det är ingen annan som lurar er nu :)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.