|
|
|
|---|---|
MartinL |
Har han kanonfräch 518i som har gått 22 000 mil och går bra men någon avundsjuk pundare har repat lite här och där på bilen med troligtvis en kniv. vad får man för en lackskadad bil? //MartinL |
| Tja, 10-15 000:- kanske, kostar en del att lacka om bilen om du inte har helförs. som täcker detta. Sen så är ju inte e34:or värda så mkt. fick själv kämpa för att få ut 22 000:- för en 530 e34, väldigt fin förutom ventilknack o lite småfix. Snart är en Volvo 240 värd mer än en e34 - tyvärr! | |
MartinL |
ajdå..det lät inte alls kul //MartinL |
|
22' för en 530?? Hur kommer det sig? //Marin Helsingborg-Norrköping (40mil)på 2h 40min !!! med 190E 2.3 |
|
|
Jag fick släppa min 530i 93:a för 64'för ett år sedan...22' för en 530 88-89 är kanske inte helt tokigt då....eller? Simon |
|
|
Försäkringen täcker väl lackskadorna om en pundare repar bilen? Gjorde du en polisanmälan? Om du gjorde det hade det gått som skadegörelse hos försäkringsbolaget. Hände mig nyligen när en ***** kastade en sten på min bil och orsakade en buckla på huven. Polisanmälde händelsen och fick endast betala självrisk på 1000 kr och min huv blev som ny efter det. Om bilen är omlackad tror jag på kring 30'. Det verkar trots allt rätt rimligt om man tittar på de flesta annonser. Med repor blir förstås priset lite lägre men 10-15 tror jag är att ta i. Beroende på vad "småfix" är så tror jag att den som köpte en 530 för 22' gjorde ett kanonköp om inga större ingrepp på bilen behövdes. |
|
MartinL |
Hmm..jag har endast trafikförsäkring tyvärr... //MartinL |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.