|
|
|
|---|---|
|
Vad heter de olika modeller som finns att köpa till M3 original? 1993-2000. //Per Per 750 1988 E32 | |
| Finns att köpa? Menar du de som M3 levererades med i original? De heter väl M-kontur (style 23), M-dubbeleker (style 24) och M-dubbeleker II (style 39). | |
|
Richard, orginalfälgarna som sitter på M3 sedanmodellen (93-97?, 5 ekrade och ser ut som en "kaststjärna", vet du vad modellen heter? ///Mattias |
|
|
Jag antar att du inte menar Cabens fälgar (tror det är samma på M3 GT), dvs de smidda dubbelfem ekrade med polerad fälgbana, utan den med större ekrar dvs Contour. Mvh Carsten |
|
|
Kolla nedanstående länk så ser Ni vilka fälgar jag menar... Länk ///Mattias |
|
|
Modellen du menar heter Contur. |
|
|
Tackar :) Går Conturfälgen fortfarande att köpa eller är modellen för gammal?, om man måste köpa denna beg. vad bör man betala? ///Mattias |
|
|
Självklart finns de att köpa på BMW. Vad skulle man annars säga/göra om man råkade kvadda en av sina fälgar? :-) De finns även som kopior hos t.ex. www.molway.com. Då kan man även köpa i en offset som passar 5-6-7-8-serierna. Fast om det ser så bra ut vet jag väl inte riktigt...? |
|
| Det finns flera M-Kontur till salu på BMW Börsen...... | |
|
Tackar! Nu är det bara att jaga fälgar, det underlättar när man vet namnet på modellen man söker.. ///Mattias |
|
|
L.O.s Bil i Västerås har en uppsättning nya Contour till salu för typ halva priset. Lycka till, Mpilot |
|
|
Problematiken fortsätter... jag har har 2st uppsättningar fälgar den ena modellen vet jag heter Motorsport (5ekrad) frågan är vad heter den andra modellen, denna ser ut som motorsportfälgen fast 10 ekrad. Avsikten är att sälja fälgarna men det underlättar när man vet vad prylarna man har heter... Tacksam för svar. ///Mattias |
|
| En bild säger mer än tusen ord | |
|
Bilen på annonsen nedan har fälgen. Någon som har en uppfattning vart prislappen bör ligga på för en sådan fälg i bra skick med slitna däck (måste bytas) ? Länk ///Mattias |
|
| M dubbeleker II, 10-ekrad, style 39. 7,5x17" fram och bak, 8,5x18" endast bak, nypris 3560 resp 3775 kr. Begagnat; halva priset? | |
|
-Richard: Tack för hjälpen :) ///Mattias |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.