|
|
|
|---|---|
|
Vad är det mer för extra utrustning i en 750iL Highline. Har sett att det är dubbla klimatanläggningar, kylbox mm. Vet någon något mera och om det går att bygga in Highline utrustningen i en vanlig 750i eller 750iL? //Schnitzer | |
|
Jag har kollat runt lite själv .. och problemet verkar inte vara om det går eller inte .. det verkar vara att hitta prylarna! har letat som en besatt efter "options" men utan resultat =( Hoppas att någon vet var det finns.. mvh: mr_majzoo! BMW 750iAL 1990 mvh: mr_majzoo, BMW 750iAL *90 icq: 29815001 |
|
|
aa .. dubbel signatur .. ;-) mvh: mr_majzoo, BMW 750iAL *90 icq: 29815001 |
|
| Allbildelar i Huddinge har minst en. Jag var inne på skroten i somras för att ta installationsmått på en bakruterollo som jag köpt av dem tidigare. Såg då en E32 Highline med bla. kylen mellan sätena. Ibland så har de inte lagt upp delarna på nätet eftersom de inte är demonterade, så testa med att maila eller slå dem en signal. | |
|
låter ju som att det kan vara värt ett försök ! .. man retar sig lite på att man inte har all utrustning som fanns när bilen kom .. ;-) mvh: mr_majzoo, BMW 750iAL *90 icq: 29815001 |
|
|
Måste bara fråga; hur är 750iAL att köra med tanke på de extra centimetrarna? Tänkte då mest på stadskörning men även om det märks vid landsvägkörning. Mvh Novis |
|
svardska |
längre hjulbas=mer komfort och mjukare gång 750ila-90 VW 1954 MB 200-89 VW Coach-90 mm.mm.mm... K,sVard |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.