|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
ormen |
jonny: där sa du nåt, jag brukar skära precis längs med defroststrängarna.... men det blir nog fan gardinbil nästa gång...eller lämna in.... tröttnat på skitjobbet... Länk |
|
Jonny, har du testat på en e34 någon gång? Hur menar du att man ska skära av filmen? Vertikalt eller horisontalt? Kan man inte typ lägga två filmer på varandra, sen skära ett streck i skarven. Se bara dra bort de delar som går över/under varan. |
|
Jonny sörensen |
det e precis så jag menar (vertikalt med defrostlinjen). det sträcket som du ska skära i skarven ..försök att lägga det så att det blir att du skär mitt på en defrostlinje , då syns inte skarven varken innifrån eller utifrån. |
ormen |
jonny: du menar nog att skära horisontellt...... inte vertikalt.... defrosterlinjerna går horisontellt.... vågrätt.... Länk |
Jonny sörensen |
Självklart .. lite ör i huvett. det e precis som tu säger "ormen".vågrätt.... inte lodrätt! My bad. |
|
så här är det ! Man ska INTE ha solfilm på rutorna på sin BMW......då ser det ju ut som om man jobbar på Pizzeria Napoli, och är på väg ut för att leverera en Calzone...... Låt killarna i keps som kör VxxVx 740 ha sin solfilm för sig själva.......please!.......*S* |
|
Jonny sörensen |
He he jag förstår dig! Själv har inte jag nån toning på min bil men det kommer! Jag tonar den inte för att det ska se snyggt ut....jag tonar pga svart skinn mitt i sommaren ...uhhhh... tonar man så släpper det igenom mycket mindre värme.endast av de skälet ,men jag förstår precis va du menar=) |
|
ok. Jag försökte idag igen! Även den rullen gick åt helvette asså. Jag kommer fan aldrig försöka igen. Även fast jag hade hjälp så funkade det inte.. Inte noga med det så pajade jag hatthyllan när jag skulle sätta tillbaka den. Jävla skit asså. Aja vi fick lite lön för mödan. Jag smällde upp min Alpine dekal som jag fick på Bilmässan :D Det blev i alla fall bra :D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.