|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har läst massa gamla trådar om det här..Men hittar inte det jag vill hitta=).. Ska byta tändkablar i min bil för att den går som en påse skit..För de gamla är totalt slut..Men pengarna räcker inte till för satserna är så pass dyra ..Kostar massa! Nåt tips på plocka ihop några billiga kablar som funkar? 528 e28 års 83 Mvh Peter | |
|
Hej! Jag köpte billiga på Biltema för ca 200 kr för en sats (5 st) till min 518, men kvaliteten var inte så värst bra, "passformen" var dålig, dvs lite svårt att ansluta på stiften/fördelaren, och när jag skulle ta bort kablarna efter ett år så lyckades jag dra av en av dem (nej, jag drog inte i kabeln, utan i hylsan som man ska!!). Så det fick bli mekonomen's kablar istället, de är tillverkade i Tyskland och känns och ser mycket bättre ut. Fem st kostade 891 kr, jämfört med BMW original som kostade ca 12-1300 för komplett sats. ____________________________ Killar med kvalitet kör BMW! |
|
|
=) Biltema har inga kablar till min.. Mekonomen tar 1390 kr bmw nåt på 2100=( |
|
Paap Reeder |
Hej! Vad är det som är kass med Dina tändkablar? MVH /// Paap R |
|
lindstrom >> Tur det ;P Är alla kablarna kass? Alla sju kablar blir väl inte dåliga på en och samma gång, så det kanske räcker att byta en eller två!! Eller motorn kanske mår bäst av att alla bytes på en och samma gång? ____________________________ Killar med kvalitet kör BMW! |
|
|
Köpte bilen för ett tag sedan..Gått lite dåligt ett tag nu..Så jag kollade vad det var för kablarsom satt i...BILTEMA =(((( 7 meter för långa & fel motstånd i dem =( |
|
|
kolla in www.motornord.se |
|
|
Dyrt där med tyvär...Ingen som har att sälja till mig beg ? Mvh Peter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.