AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
373

Grym BMW Sport coupè -93

325TDS
Länk förbannat fräsch..men det där var ju ett fantasi pris eller hur? 85 med dom där fälgarna tycker jag den är värd iallafall. men står ju inte att det är ac i den. sånt brukar man ju skriva med. är det inte ac så drar det ju ner som fan på bilen. var jävligt fin iaf..vad tycker ni att den var värd?

För de pengarna är det bättre att satsa på en välutrustad 328iC från 97 istället för att uppfylla säljarens fantasier om pris. Lycka till!

/Simon
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Instämmer med Simon.

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Kan hålla med om att den var hiskeligt vacker, men priset var ändå i överkant. Låga mil drar ju upp priset, men den har inte klima (står i alla fall inte) och det är ju som sagt en gammal bil.
Ring och tokpruta och se hur det går. Går det inte något vidare så leta upp en nyare med fullt M-aerokit istället.

Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Det framgår ju inte om det är en 318is, 320 eller 325a. Någon som vet?

/Rickard
sh
820
shu!
525i -91
Otroligt snygg ... för det priset så måste det juh vara en 325:a

// Giv en olle! å gär`n rivar!
Marcel
jag gissar på 316;)
325TDS
självklart tar man förgivet att det är en 325..annars skulle jag ringa och skälla ut han..:)..ja visst var den förbannat fin. så där det ska se ut. 85 max är den värd..ifall det var AC. Simon_en: ja om han skulle få så där mycke för den så ja..120 brukar man väll få ge för dom..328:orna om dom är jävligt fina o få mil o mycke utr..för mycke pengar tycker jag..nej max 85..sen ska de va en topp fin 325. max 12 tusen mil tycker jag..o massa utr.
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Tjenare.

Den har iaf skivor bak så nån 316/318 lär det inte vara. =)

/Edvard
BMW CS # 4503
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.