|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken säger! vad ska jag göra ! 1.kompressor billigaste grejor som går? 2. chip avgassystem kamar kn filter sittter på.. vad skag jag göra! | |
|
KOmpressor eller turbo är det som gäller för 250hk Billigast är NOS men då får du ju bara effekt ibland |
|
|
Eller så säljer du 325:an och köper en M3 på 286 hästar så får du både mer effekt, mer värde i bilen när du ska sälja den och mer tillförlitlighet än en trimmad 325:a. Troligtvis också billigare. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Tror stoffe vill ha karossen han har en ACS3 e ju rätt brutal.....fast mera pulver i motorn eftesom han tydligen inte har kvar org motorn i bilen :(........ snacka me nån kunnig och tbokonv din motor det skulle va grymmt i din kärra..... mvh/Robban |
|
|
Kan man inte typ sätta i en M3 motor och sen när man ska besiktiga så slänger man på ett M50 insug och har ett chip som är mappat för detta? Eller M50 insuget kanske inte passar på S50? Tänkte mest så inte SBP ser vad det är för motor. Mvh Patrik |
|
|
Varför inte slänga i en M3 3.2 l motor istället och uppgradera till M3:ans bromsar och väghållning och och ha kvar den som en 325 och strunta i att byta grejor till besiktningen. Funkar alldeles utmärkt! /Fidde766 |
|
|
Väghållnig är ac shnitzer grejor med bilstine dämpare.. så de e bra.. men m3 motor i.. blir mycket mecka.. motor låda koppling bakaxel el system bränsle pump.. listen går nog göra längre.. m3 bromsar.. ! = dyrt.. "vist ser min bil fet ut" men vill att den ska gå därefter! 192hk blä |
|
RafkoM3 |
Jag kan köpa bilen av dig stoffe, om du inte e nöjd med effekten. Vill ha en ACs, så säg till bara. Jag bygger en S50 turbo motor nu som ska upp i 750 hk. Så när den är klar så hade en ACS bil varit bra! /M3 E30(TIC) Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.