|
|
|
|---|---|
| Någon som har erfarenhet av denna handlare? | |
|
Tycker han verkar halvskum, men det är ju min uppfattning. Känner ingen som köpt av honom. Kolla Sandbacka bil, har några kompisar som köpt där, de är nöjda. |
|
|
AUTOSIMPORT!!! Har varit där typ 3ggr... Kund-bemötande: NOLL poäng Bil-krängar faktor: Massor poäng Summa-sumarium: Är förbi där och kollar när dom har stängt om det finns nåt... Skulle inte tipsa NÅN om att köpa bil där, TYVÄRR...Men det är säkert många som har gjort bra bilaffärer där Vad vet jag!?! |
|
| Vart ligger Autosimport ? | |
|
WRATH: Det ligger på teg, nästan vid ABB, samma väg som man kör in till marin-fritid...Teg´s överskotts lager har ju inhängnaden, det står alltid massa MB-Bmw+massa skrot bakom stängslet! Auto´s import ligger i byggnaden innanför "stängsel-området" |
|
|
jaha dom ! fuffens säger då jag , kollade in några E30 där för ett år sen , en 325:a som gått 35.000 mil ingen servicebok och han skulle ha 35.000:- helt original hmmm... sen så har man hört en del om dom visste dock inte vad dom hette men nu vet man det , oh my god ! |
|
| kom på att det var en 318iS nu och ingen 325:a ! hoho... | |
|
Jag har inte varit där på Lääääääänge, kanske lika bra... Men min far köpte en jetta diesel som gått som lantpost bil och den går än...Det kanske är deras marknad, gamla sur-dieslar..hehehe Kollade på en S4:a där får typ 2år sen...hade gått mycke och INGA service papper=Den sket jag i!!! Kollade sedan på en A6 avant-95 som gått 24´mil, men då va han väl sur på mig!Han sa att den va så gott som såld, men den står kvar än idag!!! HAHAHAHAHA |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.