|
|
|
|---|---|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Jag har en 328i E46 med radionavigation, som funkade hur bra som helst med orig. mjukvaran (kommer ej ihåg versionen, kan det ha varit 2.2 a el. dyl?) och en hembränd 2001-1. Idag fick jag ny mjukvara i navit på BMW, samtidigt som jag började använda en hembränd 2001-1. Nu funkar dock inte navit oavsett vilken skiva jag har! Med den nya mjukvaran tar det extremt lång tid att få in rätt land i initialinställningen, och sedan hänger sej systemet på staden. Någon som vet? Är senaste mjukvaran kass? Har den inbyggt kopieringsskydd? Tacksam för svar. Mvh Johan |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Nu har jag forskat lite mer. Med orig skiva funkar navit som det ska, med kopian inte. Är den nya mjukvaran kopieringsskyddande? Hur göra? Jag vägrar tro att alla på forumet kör runt med origskivor á 2000 kr......//Mvh Johan |
|
Åker E46 med orgskiva och E39 VDO-Daytonskiva för 1600kr för att prova. Ingen skillnad i täckning vad jag upptäckt so far men E39:an CDläsare vägrar numera spotta ur sig skivan. Borde mer bero på läsaren än skivtypen. Johan, kopieringsskyddet på nya skivor skall vara bra vad jag hört men är inte ngn expert. Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.