|
|
|
|---|---|
| Hejsan,jag undrar var i sverige man kan få tag på fläktmotståndet ,det sk.svärdet,till en 735i -87.och vad dom kostar, det kostar nämligen skjortan i finland,ca.2400kr. | |
|
Kolla på: www.bildelsbasen.se En sida med väldigt många bilskrotar i sverige. Hör med www.ecp.nu Dem kan fixa det mesta //Coasthunter Länk |
|
|
hej mitt fläktmotstånd lödde jag om alla kall lödningar , sen fungarde det perfekt. Innan var det glapp i den fungarade när man böjde på det. |
|
|
Hej Steff66. Jo du svärden är inte billiga det kan jag hålla med om och jag bytte på min 735-87. Jag köpte det på Lindholms bil i Umeå och jag betalade 2086:- om jag inte minns fel. Jag köpte en ny fläkt och bytte den samtidigt. Fläkten gick lös på 1800:- Det är ju inte svårt att byta fläkt på 7serie eftersom man ta den från motorrummet. Byte av fläkt och svärd tog mig en dryg timme bara. Jag bytte båda två eftersom jag inte visste om det var svärdet eller fläkten som var trasig och det visade sig när jag fick bort fläkten att lagren hade skurit i den och senare mätade jag upp svärdet,,,,,,,det var paj det med. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.