|
|
|
|---|---|
|
det är så här att jag tror att vajern har släppt på nåt sätt eller så har den gått av,men stolen går ej att fälla framåt,ett jätte problem när alla passagerare måste kliva in i höger dörren!! Vad gör jag ?? hur mekar jag det??? e det svårt kanske?? E tacksam av alla tips och råd jag kan få!! Ha d gött så länge Bimmers RULES | |
|
Har inte behövt piulla med detta själv, men tydligen är det bara att sätta sig bakom stolen och lossa baksidan. Jag tror man ser vajern och det övriga där. Men någon anna som gjort det kanske har en utförligare beskrivning? //Erik// |
|
| piulla=pilla | |
|
Jag har för mig att detta har diskuterats nyligen. Och de skrev att det gjorde så som Codriver skriver...att man ser hur det ska vara när man väl fått väck baksidan.Dock vet jag inte hur man får väck baksidan. Men det finns det säkert någon annan som gör. Mvh |
|
| Har samma problem på min 316i-88, fast jag vet hur man tar bort baksidan åtminstone på min. borde vara nått liknande på din. Det finns två skruvar på baksidan av sätet, hyfsat synliga är dem eftersom de sitter i stolens överkant, en på var sida. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.