AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.129

Lindholms Bil i Umeå

chrille70
Är det nån som som brukar serva bilen på Lindholms Bil i Umeå? Någon som har erfarenheter av dem?

Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Brukar inte serva där men blir "tvungen" att köpa där , polarns lämnade in sin M3:a där , 22.000 fattigare och felet bestod , for iväg till Tures Bil & Trim i Tavelsjö , dom fixade den för 3500:-

Men det är ju bara ett fall , men jag skulle inte lämna in min där..

/Mvh Göran
M_Razani
ahhh samma här, håller helt och hållet med Wrath,
Dom hittar nog inte ett fel förens man hänger en stor skylt runt det med neon färg och blinkande text "Titta HÄR"
Men betalt tar dom...

//Flashy
Har upplevt att dom kan vara skitgriniga, skulle behöva en charmkurs!. Verkar inte vara måna om sina kunder, var där en gång stod bakom en annan kund som skulle hämta sin bil. de hade tydligen kommit överens om ett pris men ville ha femtio spänn mer när han skulle betala, vägrade bjuda på femtio spänn=SNIKET
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Jo många gånger jag vart där har jag blivit så less att man bara vill nita dom... fast dom har bättrat sig markant nu på sistonde...

/Mvh Göran
Jag brukade serva mina Bmw bilar där,jag håller med om att dom borde gå en charmkurs.

www.uphillracing.com
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Har varit där och provkört en 750, tyckte försäljaren var väldigt trevlig.

//Schnitzer
th
105
thepe
520iM -10
Personliga erfarenheter är bra vid service och ett garanti åtagande ABS-sensor, vi får väl se nu när den fria servicen tagit slut.

/Thepe
Ic
424
Icket
E61 530iA Touring -05 Carbonsvart //M
Kanske kan bero på att ägaren ursprungligen kommer från det griniga grannlandet (ja.. gissa vilket) ? ;P

Får hoppas att de bättrat sig, blir förmodligen där man kommer att serva bilen..

BMW4EVER!
in
438
inkognito
E34 535-92
Har varit där och provkört en 750, tyckte försäljaren var väldigt trevlig.

//Schnitzer

En kompis till mig gjorde samma sak o köpte en audi av lindholms, gubben var skittrevlig o sa att dem skulle fixa småfelen som fanns på bilen. Men när papprena var skrivna var det kalla handen från deras sida, dem sket i allt han klagade på.
Han var tvungen gå vi allmänna reklamations nämnden och först då gav dem sig på bilaffären.

Kanske han hade otur vad vet jag men så gick det i alla fall.

jag har köpt delar därifrån och då har de vart trevliga i alla fall. men någon service gör jag inte där, då lämnar jag hellre det åt Bildesign dem har jag bra erfarenheter av.

Att våga är att förlora fotfästet en stund, att inte våga är att förlora sig själv.
/Stefan F
var in förra året o skulle ha tag på bmw originalschampoo, naturligtvis hade dom inte det på hyllan, frågade om dom kunde beställa hem åt mig, fick till svars: "nää vi tar inte hem sånt köp bilschampoo på en mack istället" då blir man less

___
316i, när du inte har råd med annat ;)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.