|
|
|
|---|---|
| hjälp Över tryck i motorn,höga vä lamda 0,6-0,7 Co 0,8 Hc 130-140 Måste det vara cylinderlocks packning? är det någon som vet så skriv .PLEACE | |
| Jag skulle nog vilja säga att det är knappast troligt cylinderlocks packningen. CO halten i kombination med HC halten du har tycker jag låter som trasig Lambda eller ej tillräckligt varm kat. Låt mäta lambdan. | |
|
är det någon som har erfarenheter av detta problem jag hoppas att det kan vara som M-Atuto påstår har varit kört dis test ej någott fel enligt dom. Jag har mycket skramlande kat ,det låter som om motorn går 7cyl enligt en tror jag kunnig på området så är det katen för keramik bitarna är lösa& täpper til så att så att det blir stopp, när jag stänger av så faller bitarna tillbaks då går den lite bättre är det någon som tror sej veta någott |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Se mejlsvar. samt dessa topics. Länk Länk ///MVH Hasso Länk |
|
jag tackar Hasso för all information. efter rensning av katten så går bilen perfeckt. nu undrar jag om det finns kattar ej org som någon har provat & var.ca.pris |
|
|
jag tackar Hasso för all information. efter rensning av katten så går bilen perfeckt. nu undrar jag om det finns kattar ej org som någon har provat & var.ca.pris |
|
|
Prova med Race Kattar dom är betydligt billigare än bmw Org. för mig att du kan få förr 2000kr st. MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
Två länkar till kattar: Länk Länk //Erik// |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.