|
|
|
|---|---|
|
Såg en annons i bmwbörsen, en kille som sålde chip till 325/525 med vanos för 450:-. Funderar på att prova ett sånt här chip. Nån av er andra här som redan köpt ett? erfarenheter då?? mvh Space ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" | |
|
Jag mailade lite med honom, trevlig kille men det stod i annonsen att de testat den på en 325-98, vilken inte existerar utan det visade sig sen att det var ett motornordchip som de testat på en 328:a 98. Enligt motornord så är det upp till 6 olika program för 325:An med vanos så för min del kändes det liite osäkert.... Det kan ju vara samma chip till 328 och 325 men jag vågade inte chansa |
|
|
I ett mail till mig så skrev han att han hade ett lika dant i hans 325 e36. Verkar kanske lite skumt.. varför inte skriva direkt i annonsen att han har ett själv och d funkar utmärkt?? ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
| Såg att annonsen nu var ändrad till 325 -96. ilken inte heller finns. Så avstå eler lägg en tusenlapp till hos qvarnis om man skall chippa, är mitt tips. | |
|
Oftast så e de där billiga chippen kopierade.. kostar inte många enkronor om man har rätt utrustning.. Jag har ett kopierat JWR-chipp och det fungerar bra.. /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.