|
|
|
|---|---|
|
satt å kollade på en audi rs6 å undrade varför gör inte bmw en likvärdig bil (4hjulsdriven)tänk en 4hjulsdriven m3 eller varför inte en m5:a. det finns ju redan ett system (xi) 330xi skulle vara coolt men det finns väl alltid någon dåre som bygger det jag väntar på att bmw själva skulle göra det det är ju nästan ett måste dom blir ju ut klassade av audi rs6: mvh fa snart en stad nära dig! | |
|
Utklassade? Är väl att ta i... Tror nog att BMW Individual kan skaka fram en fyrhjulsdriven M3:a åt dig. Allting handlar om hur stor pengapåse du visar upp. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
...sedan väger RS6:an 200 kilo mer än M5:an också. BMW:s motto är ju att ha hög körglädje i sina bilar och då är en "lätt" bakhjulsdriven bil det bästa. Förutom vikten så är det horribla transmissionsförluster med fyra drivande hjul. Jag tror inte på några villkor att du kan få en 4-hjulsdriven M-modell. |
|
|
Allt kan köpas med pengar ! /Mvh Göran |
|
|
Man ska bara ha dom... =) //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
|
kolla här grabbar! Länk en stad nära dig! |
|
|
Kollade på länken som FREDRIK82 länkade till och hittade följande: "We met up in Sweden the land of free speed(?) and lovely police" Hahaha...jaja :-) Av någon anledning tycker jag dom verkar vara tämligen stora DKW-fantaster. Mvh Patrik _____________________________________ Mannen bakom Länk |
|
|
Förstår inte varför man skall ha fyrhjulsdrift på en riktig bil. Fyrhjulsdrift är väl ett komplement på framhjulsdrivna bilar med för mycket effekt och på bilar som skall gå på dåligt underlag? Fyrhjulsdrift kan ju i vissa fall vara farligt på torr asfalt om man inte ligger och åker på fyrhjulsställ. Nä, bakhjulsdrift med diffbroms är det enda rätta om det skall gå fort på riktigt underlag. Vem vill åka och skvätta grus i skogen när man kan åka dubbelt så fort på asfalt? Köp en fyrhjulsdriven om du inte vågar åka riktigt fort. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.