|
|
|
|---|---|
|
Länk "...där stod jag, med min oskyldiga 320i. Rätt som det är hör jag ett mullrande bakom hörnet. Den spöklika gestalten av en låg E32 med maffiga 18-tumshjul susar förbi, så snabbt att mina ögon knappt hinner reagera. Bilen stannar och ur kliver en man i svart kappa och solglasögon. I sin hand har han en spetsig hammare. Jag inser vem som står framför mig: mannen, myten, legenden - Jesperado." Skön inledning Kalle, grymt skön..... :)) | |
|
Kalle = adjektivens mästare?? Underhållande läsning (i vanlig ordning)! /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Hehe bara att instämma! :) __ Länk |
|
|
Drog iväg en hyllning till Kalle på ICQ igår . Grym språkbrukare. Inga sär skrivningar eller stafvel där inte, och dessutom underhållande. :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Jo men visst fick lille Kalle en hel skopa beröm, man fick nästan Clint Eastwood känlsa i nån dollar film med den inledningen.:)) Jeppe måste ha satt riktig "skräck" i Kalle:DDDD ///MVH Hasso Länk |
ant |
Kalle är en verbal kung! vilket jag inte är. tack kalle för ett enastående repotage ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
|
En eloge till Kalle för ett mycket bra reportage!! Som föregående talare är jag djupt imponerad av det språk denna "yngling" använder sig av. Finns många som har skribentens dubbla ålder som inte kan uttrycka sig hälften så bra i skrift och stavning:- ) Mycket bra av Jesperado att hjälpa till med att sådant här reportage. Bra bilder tagna av Olof också. Ett gott arbete pojkar!! Hoppas man får äran att träffa någon av er i framtiden. Ser kanske lite mörkt ut inför lördagens träff i Malmö som varit bokad ett par veckor, men vi får se vad chauffören säger... BRA jobbat än en gång!! /Kidde Äkta körglädje finner man i en BMW... |
|
|
...och jag som oroade mig att för att artikeln skulle totalsågas... :-))) Tackar vänligast för de FINA orden! Det värmer så gott att jag kan bortse från det vintertrista Aprilvädret som råder. Jag blir alldeles rörd :) Ha det gott, och hoppas att tipsen kan komma till användning(när det slutat snöa/regna för i år)! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Trevlig läsning som skapade en spännande atmosfär i inledningen! Håller med Hasso, man riktigt såg en väderbiten "tuffing" med en cigg i mungipan.... :oDDD Måste säga att det är en härlig blandning av saklighet och humor i de olika reportagen på denna hemsida över huvud taget. Gemensamt för alla är att de i grunden är väldigt seriösa! Heder! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Stämmer in i kören. Inledningen är fullkomligt lysande!! BRA! Kidde: Chauffören är väl rädd om sin TOK-puts ;-) Mvh Patrik _____________________________________ Mannen bakom Länk |
|
| Hasso: Jesperado ser verkligen INTE ut att höra hemma på ASB, så jag förstår att Kalles funderingar...... | |
|
Patrik_N: Ja, jag är rädd för det:- ) Ska inte du hänga på, eller jobbar du/har inte tid?? /Kidde Äkta körglädje finner man i en BMW... |
|
|
jag har läst och beundrat artikeln flera gånger fick en inlevelse av sbp:s clint eastwood varje gång synd bara att Jesperado inte var med på bild Bra jobbat med reportaget Kalle, verkligen bra Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
|
Kalle: Som sagt, jättebra skrivet! Levde mig verkligen in i scenariot där du står med din "oskyldiga 320" hehe Nu blir man ju riktigt nyfiken på hur denna BMWPowers alldeles egna ärrade Clintan ser ut. Du tog inga bilder på mannen? :) __ Länk |
|
|
Kidde: Jag börjar harva redan 16.30 ;-( Annars hade jag nog hängt på. wolv: Den mannen är och förblir nog ett mysterium som gäckar allas våra sinnen tills våra dagar är räknade :) Mannen, myten..... Mvh Patrik _____________________________________ Mannen bakom Länk |
|
|
BMWLover och Wolv, Ni kan ta kontakt med Jeppes agent/manager för bilder. Hans utseende är upphovsrättsligt skyddat och får inte spridas. Skämt åsido så vet jag inte om han vill att de bilder där han kommit med sprids. Kan ju fråga :) |
|
|
Bra skrivet och roligt =) Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.