|
|
|
|---|---|
|
Har varit och provkört en 316i-95 sedan och en 316i-94 Compact. Jag tycket det känns mer kvalitéts känsla i Compacten. Är jag ute och reser eller är det fler som tycker samma sak? | |
|
Vad är det som känns bättre i en compact? Det är väl i stort sett samma bil med skillnaden, två/fyra dörrar och annan bakhjulsupphängning. Hävdar inte motsatsen utan undrar bara vad det i så fall skulle va för skillnad på dom. Var compacten mer välvårdad och omhändertagen kanske? :) |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Behöver man bara två dörrar och en hyfsat skuff så skulle jag välja Compacten, den är snyggare också. tycker jag. ///MVH Hasso Länk |
|
LME// Hade bilarna ungefär samma mil på mätaren? Antal mil och skötsel gör mycket för kvalitetskänslan. Hasso// Det var en rejäl haka du sträckte ut ;-) /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
| Compacten hade gått 3000 mil mindre iof. | |
| Compacten har en annan instrumentpanel också, känns mycket solid och fin. Visst är den snyggare än sedan, vem kan säga något annat? ;) | |
|
Jag tycker att coupén är fett mycket snyggare än compact. Och jag tycker sedanmodellen och coupén är i stort sätt likadana. Alltså tycker jag att sedanmodellen är mycket snyggare än compacten. Jag tycker compacten ser ut som en keps. :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.