|
|
|
|---|---|
| Borde inte datorn tända ett varningsmeddelande när bromsljuset uppe i bakrutan inte fungerar? Vad heter det bromsljuset på tyska? Jag måste ju börja med att felsöka i säkringsdosorna och jag begriper ju inte tyska... :( | |
|
Jag har fått felmeddelande på min E39:a när lampan slocknat, den går lätt att byta från bagaget, men det visste du kanske redan. Vad den heter på tyska vet jag tyvärr inte. BMW CS #5206 |
|
Mowgli |
Höga bromsljuset heter "Mittlere Bremsleuchte" |
|
Christer -> Bara en lampa? Om jag kollar i mitt bromsljus så verkar det bestå av en hel trave dioder och dom verkar lite bökiga att byta... Mowgli -> Mittlere Bremsluechte... Kanon! Tackar för infon! |
|
|
Min e39:a är en 97:a sedan och den har en 21W glödlampa i bakfönstret, jag vet inte vilken bil du har problem med. BMW CS #5206 |
|
|
Det är min Touring som strular. Min sedan (som är den mest felfria bil jag någonsin ägt) har jag inte ens behövt fundera på trasiga lampor till. mvh, Pär |
|
| Det höga bromsljuset består tuoring av dioder och kostar 1100 kr på BMW, Det är av fabrikat hella och jag tror att exakt samma sitter på flertalet kombibilar ex passat. kolla om det går att få billigare till någon annan bil. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.