|
|
|
|---|---|
| Jag ska åka ner på söndag och hämta en bil. Jag köper den privat och får låna säljarens skyltar, så jag slipper lägga tid och pengar på att fixa export skyltar, samtidigt som bilen är helförsäkrad. Men det jag är osäker på är vad som gäller när jag kommer till tullen, måste jag stanna och fylla i några papper där, eller är det bara att köra på och åka direkt och reg besiktiga? | |
|
Det är bra att köra hem, du behöver inte göra något i tullen. /T.P. Länk |
|
|
Fan va skönt... Tack för hjälpen... |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Om du inte har något att förtulla ;) :) "Min son, när du deltar i ett sportevenemang handlar det inte om att vinna eller förlora... det handlar om hur full du blir." - Homer Simpson |
|
Som vadå? ;) I z3 lär man inte få med sig några mängder alkohol, men nån flaska kan det nog bli =) |
|
Lasse H |
vad är det för z3 du ska hämta? /Lasse H |
| Det blir en ljusblå 2,8 -97 | |
|
Nar jag kom ner sa hade saljaren andrat sig angaende skyltar. Sa jag blev tvungen att kopa skyltar. Har den roda varianten, maste jag stanna i tullen i Sverige och kopa interims skyltar och trafikforsakring, eller vad ar det som galler? |
|
| Nej, bara att köra raka spåret hem, de gäller för svenska förhållanden också. | |
| ps: Va bra!! tack for hjalpen... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.