|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder så undrar jag om det sitter backar för handbromsen? Vajertypen menar jag då eller styrs den av bromsoljan?(integrerad i oket) Hoppas ni förstår vad jag menar. Kommer inte på ngn bättre förklaring just nu. MVH: Zander | |
|
Det sitter bromsbackar inne i skivorna med wire precis som på vilken annan BMW som helst. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
Svärd |
Det måste finnas två av varandra oberoende bromssystem på en bil så visst har du bromsbackar och wire till handbromsen. //Martin GOTLAND har allt, förutom SALT!! Billiga BMW-reservdelar har vi också... |
|
Vad är det för storlek på skivorna till dessa ok? Finns det inte ngn BMW som inte använder sig av backar till handbromsen? MVH: Zander |
|
|
Jag skrev lite otydligt i mitt första inlägg. Jag menade att wire används även om man har backar eller ej, men på det sistnämnda så används bromsoket istället. MVH: Zander |
|
|
nej, dom funkar inte som tex saab oken utan det ser lika ut som övriga bmw med bromsbackar för handbromsen MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.