|
|
|
|---|---|
|
Är det någon mer än jag som upptäckt hur mycket E34 M5 det är som åker runt med felplacerade emblem bak, tex så här: Länk Det skall ju placeras långt ner, långt åt höger och med M och 5 nära varandra, är det någon som har de exakta måtten och vet med säkerhet att det är fabriksmonterat? Har kollat på en bil som jag tror är korrekt men vill gärna ha fler mått innan jag monterar? Ser ju inte bra ut när man kletar på det helt fel, såg tex en som hade den precis mellan BMW emblemet och luckans högra kant, groteskt, då är det snyggare att köra utan... //Sniffer _________________________ Svenskt E34 M5 Limousine register under uppbyggnad | |
| Insämmer till fullo. I nio fall av tio på M5 som har emblem sitter det fel känns det som. Ser rent ut sagt förj---igt ut! Helt klart som du säger, kör hellre utan emblem är med ett felplacerat. | |
|
Sök inlägg. För jag mätte på min åt en kille på forumet. MVH Andreas |
|
|
Här finns det en bild där M5 märket sitter på plats,se länken.. Länk Länk |
|
|
sitter min fel ? Länk /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
| Ja, det sitter för långt till vänster! | |
|
Ja, dessvärre, du ska ha som Bengan har, längre åt höger och upp en aning med 5:an så blir det bra! //Sniffer _________________________ Svenskt E34 M5 Limousine register under uppbyggnad |
|
| jag har för mig att det skall vara samma mått från underkant baklucka till underkant märke som från högerkant märke till nedre "hörnet" på bakluckan. bmw har mallar och mått. slå en signal eller sväng förbi. jag vet att jag har sett måtten på nätet nånstans också, men kan ej finna dem nu. | |
|
Är det din bil på bilden Bengan? Jävligt snygg!!! Länk |
|
|
CompTerror: Japp,det är min bil... Provade larmet igår...då märkte jag att man kunde stänga tackluckan och rutorna från larmet...coolt.. Ha de Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.