|
|
|
|---|---|
|
Vad tror ni om priset jag har satt på min bil? Verkar svårt att sälja bil... Länk | |
|
Ett bra pris. Ha tålamod bara. :) |
|
| Verkar vara ett rimligt pris....och en mycket trevlig bil. | |
|
Kommer att bli svårsåld pga, stolarna.Att sälja en E46:a utan sportstolar är Inte lätt.Hade en 328 Ci med grått helskinn,dock ej sportstolar och den var väldigt svårsåld trots bra pris och svensksåld.Det låg ute en 328 ci -99 för ett tag sedan för 169000:- med samma typ av stolar som du hade.Den hade gått drygt 10000 mil och var svensksåld. Före dettingar:325i-93,328iC-95,M3-94,320i-00,328i-98,328i-98,328i-99,323Ci-00,328 Ci-99...R.I.P |
|
|
Med risk för att bli tjatig, bilen saknar det får många oändligt viktiga SCHiin. Min erfarenhet är att många backar direkt när det får veta att SCHiin saknas tragiskt nog. Lycka till med försäljningen! /Simon |
|
| Jag är mycket väl medveten om att avsaknaden av sportstolar och SCHinn gör bilen mer svårsåld, därför tycker jag mig ha anpassat priset lite därefter. Hör och häpna så finns det faktiskt rätt många e46or utan dessa "livsviktiga" options. Personligen anser jag att det är värre att inte ha mulktifunktionsratt. E46or utan digital klima sneglar jag inte ens på. | |
|
Håller med dig Oskar vad gäller prioriteringen Multiratt/SCHiin för egen del, dock finns det många som "bara SKA ha SCHiin". /Simon |
|
|
Personligen så tar jag hellre sportstolar än "schinn" om jag måste välja. Sportstolarna är sååå sköna :-) Tycker ändå att priset är okay på din bil Oskar. Det lossnar nog nu till våren. Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.