|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Estorilmongo: Tack för erbjudandet men jag har redan beställt ett system från REMUS som är hemma om 14 dar och montering är redan bokad samma dag. Kom på en sak som hör till detta ämne... Är det nån mer än jag som noterat att volvo har gått emot strömmen på deras nya R awd modeller med 2 pipor på ena sidan!! |
|
|
Z-MANNEN: vilket stuk på ändrör valde du? De som heter Turbo ser riktigt mäkriga ut. 102mm och perforering i ytterringen... _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3c 4 ever: Det fanns bara ett alternativ,ett rektangulärt med runda kanter och vinklat nedåt, alltså inte ala´ TDI utan en fasad kant. Det blir i alla fall stilrent, en sak som är säker. |
|
|
Det håller jag med om. måste dock säga att jag hade inte haft något emot att bryta stillrenheten för Remus Turbo andrör ;-) Apropå ändrör: Såg ni AC Schnitzer ändrör i på bilen i en av montrarna nära OCL brorsons. Ett ändrör med två pipor som går in i varandra liksom. Väldigt elegant! _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Jag ska ha ett nytt avgassystem ... MH-GTR har beställt ett till mig från Eisenmann ... mmm, vilket ljud det kommer att bli ;) Länk |
|
|
kommer den med 2 eller fyra utblås därbak? _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
lite off topic kan man ha en mc dämpare på bil.... Med ny vattenpump mm... :-) |
|
|
Z3c 4 ever: Det blir två samma som jag har nu, men med 80 mm utblås därbak .. Länk |
|
|
kilen, visst kan du ha det, men du lär få svårt att få igenom bilen hos sbp pga. ljudnivån. Vill du ha ett dovt muller kan jag rekommendera Yoshimura's ljuddämpare, har en sådan på Yamahan, som låter helt underbart. Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.