|
|
|
|---|---|
|
Behöver lite bilder på insugsrör/motorrum på 316i/318i E30! Någon som har några, eller vet vart man kan hitta? Det verkar som att ingen med sådan motor vill knäppa ett par bilder under huven =) Maila till braxen78@hotmail.com Tackar på förhand! _____________________________________ När det gäller körglädje så är svaret E21! Länk | |
|
Jag har en bild på min motor i galleriet. Tryck på länken nedan. Men jag kommer inte riktigt ihåg på vad:-) Tror inte du ser insugsrören något vidare. Min skrothög: Länk |
|
|
Jorå. Dom syns rätt skapligt. Min skrothög: Länk |
|
|
Braxen: Du har mail(tror jag)Lite bilder på min 318TIC(gamla bilder,nu är det mycket snyggare!) "voffo gör dom på detta viset" |
|
|
Gunneriusson! Du hade ju en M40motor, det jag var ute efter var en M10 motor (glömde skriva det)! Men du hade iallafall ett rent motorrum =) BMWiggen! Tackar, nu såg jag vad jag ville se! Och att det vara lite bilder på en turbokonvertering var inte helt fel =) _____________________________________ När det gäller körglädje så är svaret E21! Länk |
|
|
Visst är det rent och fint. Men det är inte resten av bilen. Vintern slet hårt i år. Min skrothög: Länk |
|
|
Gunneriusson: Jag för står mig inte på dig.... Du verkar inte tycka om din bil särkilt mycket... Skrothög :( nä jag tycker den verkar rätt fin ialla fall på bilderna. |
|
|
ahhh.... Särskrivning :( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.