|
|
|
|---|---|
|
En bil jag kollar på. Står -93 i annonsen. I fölga VV var det bara en -92. Då börjar man undra.. jag har fått höra fölgande påstånder: "det är en -93 som är uttagen 921128...det är vanos motorn i den..." tillegg: "tilläg...BMW 325 kom med Vanos -93..och min är en Vanos... " "men den står registerad som -92 mod eftersom den er uttagen -92" Jag har svårt at få det här till å stämma (eller är det bara jag som e dum..?) Om det är en -93, uttagen 92 skall det väl forfarade vara vanos, abs och airbag.. Annars är det väl ingen 93:a ? Hoppas nån kan hjälpa till lite här :=) | |
| Jag det är import. I -98. Ägaren sejer det är ABS och airbag. Då kan det nästan inte vara tvivel.. Det måste va en 93:a.. | |
|
Ta chassienummert och ring till BMW och kolla. ABS och airbag fanns innan ´93. /T.P. Länk |
|
| jag har då abs och airbag på min 325a 91a....och de är också import men endå :) | |
|
Airbag garanterar inte 93 om den är import, på svensksålda bilar är airbag o abs standard från -93, men kunde ju köpas som tillval före (om det inte var standadmonterat) både i ty o i sv. Vet ej när airbag blev standard i ty. Är den 921128 kan det ju mycket väl va en -93:a, den kan ju ha blivit felreggad i sv. ...BMWLundqvist.... |
|
|
Har inte ABS varit standard på alla 325:or ? Var till och med standard på 325 E30 (svensksålda, vet ej hur det var i Tyskland). /T.P. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.