|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Vill bara höra om någon vet nå`t ställe där man kan kolla namnet på BMW originalfälgar? Har en 520 -95 e34. Jag har sett dessa fälgar på ett ex antal e34:or o de verkar vara väldigt vanliga.(5 ekrade, ganska tjocka men korta ekrar) Har tyvärr ingen bild att visa. Tacksam för svar Spin | |
|
Kolla här, det kanske kan hjälpa... Länk //Erik// |
|
|
Länk Dessa fälgar kanske? "Tänk vad kompliserat det blir när en sak leder till en annan" |
|
|
Tack! Det var rätt fälgar Speddy. Men jag kunde inte hitta dom på länken codriver skrev. Så namnet har jag ändå inte ....nå`n annan som kanske vet? Jag ska sälja mina så därför vill jag veta namnet. Kanske nå`n som vet vad man kan ta för en omgång halvslitna fälgar med halvtaskiga däck. Inte så mkt iaf, det vet jag. MVH Spin |
|
|
Är det inte dom fälgarna som kallas Flat star styling 16? I min svenska tillbehörskatalog från 1995 heter dom Rundstjärna och kunde levereras i 7x16, 8x17 & 9x17. Mvh /Janne |
|
|
Länk Som sagt Flat Star. /Erik |
|
|
Ja just det, Flatstar är det. Får tacka så mycket för snabba svar, alltid många hjälpsamma människor här. MVH Spin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.