|
|
|
|---|---|
|
Länk | |
| Fast det läckraste med bilsalongen var nästan parkeringen utanför, mycket roliga bilar där! | |
ant |
måste hålla med dig där hubbe. jag var på salongen idag (onsdag) och när jag parkerade så kommer en m3 e46 inrullandes och strax därefter en e65 med 20" alpina fälgar. i övrigt så var parkeringen fylld med båfe det ena och det andra. många bilar av mer intressant ursprung än de andra. ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
ant |
fina bilder! men jag saknar individual m3 cabben som fanns i bmw´s monter. det var enligt mitt tycke salongens höjdpunkt, med den mörka lacken och det ljus skinnet tillsammans med den utsäkta träslöjd som hittat in i bilen. "vill ha faktorn" var och är stor. bilder på denna underbara skapelse finns här Länk ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
|
Cabben finns med där, dock bara bilder på inredningen. Det var inte jag som höll i kameran, utan min peugeotägande kompis.... Den var fin, dock så var den trasig... Spegeln i förarens solskydd var spräckt! Kanske bara jag som märker såna detaljer... |
|
|
Jag var på mässan i onsdags. Höjdpunkten va Alpina b7 i BMWCS's monter, jävlar vad snygg den är!!! Utstrålade verkligen styrka. /Erik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.