|
|
|
|---|---|
|
Hade nöjet att spendera helgen hos kamrater i Helsingborg. På storatorget/rådhustorget (eller vad det heter) vid 19-tiden på lördagen så susar det in en svart, sänkt Z3 med dubbla utblås a´ mZ3. Riktigt vassa fälgar, dock var bilen i rullning så jag såg ej vilket fabrikat dessa fälgar hade. "Vill ha liladana" begäret väcktes dock, vad gällde fälgarna. Vet du vilken bil jag menar? Vilka fälgar har den? Kanske ägaren sitter här på forumet? Hör av dig till mig, via mail om du inte vill ta det här på forumet. Vänligen Mats Landh ArctisZ3 | |
|
Den enda svarta MZ3 jag vet om i HBG och som finns på BMW Power är Pabo's, men det verkar som han sålt sin pärla. Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
Jag såg bilen på avstånd så jag är ej övertygad om att det var en m-modell. Det enda jag kände igen var de dubbla utblåsen. Tack för ditt försök dock. ArctisZ3 |
|
|
Hittade denna i galleriet från Helsinborg. Länk _____ Micke Länk Länk |
|
| Japp, jag sålde min svarta pärla i noveber. Jag var så j-la trött på min sura Audi A4 så jag kända att jag behövde nått bättre. Så jag bytte in både M Roadstern och A4:n och plockade ut en 540 istället. Hittills så ångrar jag mig inte, men vi får se vad som händer när våren kommer. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.