AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
1.812

bilar till salu

Sida 2 av 2
bo
282
bobbby
320i -91
Har varit med om samma sak. Dem ringer och vill komma och titta men det är inte någon som dyker upp

Bobby
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
m3efl: LOL!

Man passar sig mer i dagens läge också. Var 2 personer (som känner varandra, den ene var den andres farbror). Båda var mycket intresserade av bilen som jag hade hand om för fösäljning. Så intresserade att jag blev misstänksam. Aldrig pratades det om pris, skicl eller annat om bilen utan om hur dom ville träffas (ringde runt kl 21.00). När jag tackade nej så fortsatte dom att ringa 5-6 gånger om dagen för att få se bilen. Detta höll på i undefär två veckor. Knackig svenska och inga frågor om bilen samt "träff" är för farligt för mig, så billig, ovanlig eller fin var inte bilen!

diamantsvart_bmw
En bil säljare skrek itelefonen när jag sa åt honom att jag inte ville ha hans bil att " du är en sån där djävla lögnare som man kan läsa om, du har säkert inga pengar dit svinn, hahaha var ju precis på väg hem från Borås med min ny inköpta 525:A
vad jag vet så har han bilen kvar brukar se den i stan ibland

Länk

Ny servad + ny olja i växellådan.
Marcel
Nu har en typ ringt mig tre gånger och varje gång frågar han var bilen finns. Han själv bor i Sthlm och tycker att det är för långt och åka till Karlstad. Sista gångenhan ringde så sa jag att du har redan ringt två gånger tidigare och frågat var bilen finns. Nej det var inte jag säger han? Nu ser jag hans nummer, men han säger att det inte var han!

Sen skriver en annan mail och skriver så här, Tjena "kompis" är du Bosnier? Är bilen svensksåld? har den ABS? Det står redan i annonsen att den är SV-såld och har ABS. Vilka jävla frågor. Jag svara Nej jag är inte Bosnier, Men då frågar han var kommer du ifrån?

Fy fan vilka typer det finns, nästa gång blir svaret den är såld,se va' händer då.
m3
972
m3efl
Murcielago -03
F430 spider -06
M5 -05
sålde den för 100,000:- till en kompis blev trött av alla samtal om annonsen pris stämde så jag bytte nr..

----
Min FD,M3 DAYTONA
Länk
----
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.