|
|
|
|---|---|
Agge |
Såg att det kom 3 nya kategorier. Z forumet är väl inget för mig, Forumet Bmw träffar är väl ett måste för varannan tråd handlar om just Bmwträffar. Men den mest efterlängtade är helt klart "Allmänt bil o trafik", där man kan diskutera allt som är motorrelaterat med Bmw-folket. Vad tycker ni?? Jag tycker det är hur bra som helst. Tack Bmwpower!! MVH //Agge _______________________________________________ Länk |
| håller med..riktigt bra:) | |
|
verkar kanon, i vanlig ordning har det gjorts ett gott jobb. www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
ant |
ja det verkar mycket bra. speciellt då de trådar berörande just dessa forum har blivit överflyttade. mycket bra jobbat! ser fram emot mycket trevliga diskussioner i "Almänt bil och trafik" forumet! ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
|
Märkte det inte ens förrän jag ser det nu. Där får man för att man bara pepprar "Senaste 100" :P Detta är toppen och helt klart i rätt riktning! Lika bra att två "små" forum som värdering och försäkring slagits samman och fått lämna plats för nya roliga :) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
Asken (AutoPower) |
Bra jobbat Tommie! Hoppas bara allmänt trafik hålls rent av besökarna av inte allför mycket O/T så den inte blir en utspårad chat eller liknande:) Mvh Asken |
|
Ser bra ut, men varför har försäkring och värdering lagts ihop? /Simon |
|
| Att "Allmänt bil och trafik" har blivit en egen forumdel är mycket bra. Däremot ogillar jag skarpt att "Värdering" numera är ihopslaget med en annnan del - känns konstigt. | |
|
Kul med förändring och utveckling! Ska bli intressant att se hur slitsamt det blir för moderatorerna att hålla ordning på "Allmänt bil och trafik". Dock lite ledsamt att våra kära oldtimers inte fick ett eget forum. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Ser bra ut! Att värdering och försäkring slagits ihop är ju inte så jättekonstigt, närliggande frågor. Sedan var ju knappast försäkringsforumet översvämmat. Hoppas som Asken att "Allmänt bil och trafik" inte blir någon O/T i Zatzy bemärkelse. /Wille |
|
|
Sidan blir bara bättre å bättre,fortsätt så grabbar så blir fler nöjda. Det är ochså kul att BMW powercrew lyssnar på ideer å tips. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.