|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har haft problem med att värmen spökat och bara gått på fullt spett hela tiden framförallt vid förarens fötter. När jag plockade ner lite kåpor idag så såg jag att det bredvid gong gongen hängde en lös slang som gick vidare samt en kontakt som hängde precis bredvid motsvarighet. Jag kopplade in dom båda och hoppas nu att mitt probelm kanske är löst, skulle det inte vara så är jag nästan lika glad för det... Kanske du har mer vetskap än jag om vad detta egentligen är för grunka. en bild på eländet hittar ni på Länk hade varit jätteskoj med svar! www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. | |
| Det är någon jävla vacumklocka. Jag har ingen aning om vad den är till för, men den syn i värmeregionerna på ETK. | |
Deliq |
Är värmeventilerna vacuumstyrda ?? I så fall hänger det nog ihop på nåt sätt... M V H // Deliq "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
|
Trevligt, det verkar ju som att detta kanske är lösningen! Inga fler förslag?? www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.