|
|
|
|---|---|
|
Det verkar ju vara en hel del som köper m-sport paketet men det känns som att det är dyrt, minst sagt. ~30 000 för nya sidokjolar(är dom så mkt snyggare än std?), lite hårdare chassi, lite M-märken här och var, antracit innertak etc... Tycker ni att det är värt pengarna? Säg gärna varför ni tycker det isåfall. | |
Asken (AutoPower) |
Känslan i M3ratten, sportstolarna, chassiet, vägkontakten, mm. Känns bra att köra helt enkelt. 330Ci cabben jag testade i somras hade det, jag tycker att det är ett förnuftigt paket. Enda nackdelen som jag ser det är att stänkisarna passarinte 100 med sportpaketet. Asken |
| Kan det verkligen kännas så annorlunda... vad skiljer M3ratten från vanliga ratten mer än emblemet? Ska inte växelspaken vara lite kortare också?(positivt?) | |
Asken (AutoPower) |
Kör och känn, då mörks det! den är grövre. |
| Tveksamt om kosmetikan är värd 34 pix. Visst är det snyggt men jag skulle rekommendera sportstolarna + exv Stjärneker 44 +Aerodynamik pkt + ev sportchassi om du vill åka stötigt till en betydligt lägre kostnad. Inredningen är i murrigaste laget i sportpaketet men det är ju en smaksak. Alternativt starta med det nya Lifestylepaketet för 10 tkr och gradera upp med det som önskas. Håller dock med om att M-ratten är skön. Går också att separatbeställa. Lycka till! | |
| Har precis köpt en 320 touring med M sportpaket. Jobbigt med så poss breda däck som det är. Bilen är väldigt spårkänslig. | |
|
Tänk även på att annan extrautrustning som t.ex. läder och trä osv blir billigare när man valt sportpaket. Sportpaketet är lite dyrare till sedanen, 34000 som Ollen skriver. Men då ingår ju även bi-xenonlampor och elhissar bak som ju separat kostar 9000 kr. Angående M3-ratten så är den i min mening betydligt snyggare än den vanliga. |
|
| då är det ju bättre att tjacka en riktig m3 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.