|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Jag har nu en 200sx s14 och funderar på att skaffa mig en 328i sportcupé av nyaste modell. Min fråga till er är: Vad kostar er försäkring? Jag vet att det varierar kraftigt beroende ålder ort osv men i grova drag kan man ju få en bild. Bilen ställer jag väll på min mor 45+ bor på gård inga prickar. Tack på förhand! ///no-silence | |
|
dålig respons på detta forum eller så är frågan fel ställd. ///no-silence |
|
|
Min 328 e36 -97 (gamla modellen) kostade mig ca 15 000:-/år, jag är 28 och bor i Stockholms innerstad. FB var Trygg Hansa. Vet att den skulle kostat ca 6 000:-/år (IF) om jag ställt den på farsan som bor i en liten stad i Småland. Jens |
|
|
Det är ju få som är 45+ åriga tanter på en gård av oss kan ju bero på det. Kolla på bolagens hemsidor, där får du online prisuppgift. Bara du har ett personnummer och helst ett reg nr men det går med modell och år också |
|
|
jag kollade upp med försäkringsbolagen, fick en medel på 5500kr helförsäkrad 2000mil. och då var det en -99 sportcupé så det var inte så farligt. 45 tant? öööö jaja tyck det du. Är man gubbe när man 45 alltså. tycker ju inte jag iaf men skit samma detta är ju ett bilforum. ///no-silence |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.