|
|
|
|---|---|
|
Länk Vill gärna veta om någon tittat på den och har några kommentarer?` Tack på förhand! | |
|
Hejhopp När jag kikar på annonsen så är det något som klingar till i min ökända:) intuition. Vxlspaksknopp och handtag ska inte de vara i metall när den har metallinredningen? Ratten tycker jag verkar ha en relativt blanksliten yta. Ett par till bilder vore nog inte fel. Mitt råd är bu men det är jag det. Good luck Asken |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Njet har faktiskt inte ens sett den , men varit medveten om att den finns i närheten då den varit till salu rätt så länge. Finns ju en 750iAl åkande Hallsbergare på forumet han kanske har nån koll???(zaharald) ///MVH Hasso Länk |
|
Tjena Asken! Ok, det tackar jag för! Håller med om dina synpunkter. Bilen finns på börsen också ser jag nu, där finns fler bilder: Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Det enda jag reagerade på att bilen var smutsig vid fotograferandet, känns lite oseriöst: Angående ratten så ser den fullt normalsliten för en M-Ratt, de blir ganska fort blanka har jagt lagt märke till även på garanterat "lågmilade" vagnar. ///MVH Hasso Länk |
|
quixotic2: Och där har den gått mindre och är dyrare?? I den första annonsen så är det ingen skillnad på ordnpris och just nu pris.... |
|
|
Hasso: Det har du rätt i! Det minsta man kan göra är i alla fall att tvätta och putsa på bilen, det är ju ändå en M5:a. Ang. ratten så stämmer det nog, 10000 mil är trots allt 10000 mil... ibland. ;) starre: Jo, men det är ju någon månad mellan annonsernas inläggningsdatum, så det är väl inte så jättekonstigt?! |
|
bmw320cab |
Hmmm tror att den bien disskuterats tidigare.!?? Var en kille och kollade på den och han hade "MYCKET" rolig info om den.. Givetvis hittar jag inte mina Mail från han. :( |
|
Metallfinishen på handbromshandtag och växelspaksknopp har en tendens att börja flaga, BMW bytte då ut dem mot handtag och knopp i skinn. Det är alltså inget konstigt med att bilen har det. Beställer du sportinredningen idag så får du skinnknopp och handtag vid leverans. /Stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.