|
|
|
|---|---|
|
Hej, en arbetskamrat går i bilbytartankar och funderar på en 540 IA sedan, 99-00. Vad har ni för synpunkter på denna vagn, fördelar, nackdelar? *Best Man Wins* ________________ Confucious say: Man who run behind car get exhausted. | |
|
Hej, Har en 540IA -98. Helt ok bil. Drar satan med soppa i stan. ca 1l på landsväg men ca 2-2.3l/mil i stan (när man gasar lite) Köp en. /Roger |
|
|
+ Komfort Prestanda - Ekonomi Ekonomi _____________________________________ BMWCS #5157 Länk |
|
| Otroligt trevlig bil :) Skär ned på andra utgifter om det krävs ;) | |
| KÖP, billig i drift om man jämför med likvärdiga bilar :-) | |
|
Provkör den inte(om du har pengarna),,, då är du fast,,, en jäkla skillnad mot 520-535,,,,fast med bibehållen komfort inte som M5 som är ännu vildare men otroligt mer racingbetonad. Min rekommendation är: helt klart KÖP om du har råd. Lycka till!! |
|
|
Hej, Det är altså åt mig BMWCoupe har ställt frågan. Jag behöver nog inte så speciellt mycket övertalning, men det kan vara bra å veta lite om bilen (negativa/positiva sidor). Jag har i princip redan bestämt mig, förhoppningsvis så byter jag bil i höst. Den bil jag har idag är en Volvo S60 T5 (inga onödiga kommentarer tack!), det är absolut inget fel på bilen men jag har alltid velat ha en V8 och helst så skall den sitta i en BMW. Hälsn. The Bug |
|
|
Den stora skillnaden är just motorn, sedan är det en tung bil mer komfort är sport. Om man gillar o synas så är den väldigt bra mer prestige än volvo högre statusfaktor.... Tyvärr bäddar det för avundsjuka oxå... Känslan att sitta med V8 är underbar... Mycke vill ha mer... |
|
|
Jag är inte direkt ute efter att synas utan det är motorn som lockar. Men jag tycker däremot att 540:n är ganska annonym, vad jag vet så finns det inget utvändigt som avslöjar att det är en 540. (förutom betäckningen förstås, men den är oftast borttaget) Hälsn. The Bug |
|
|
Ta och gör ett riktigt test av vagnen på bmwverkstad eller motsvarande och köp en bil med så mkt utr så som det bara går. Gärna en 01 om du kan då kom facelift, 16x9 navio mm Underbar vagn..... Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.