|
|
|
|---|---|
Nicklas0240 |
hej!! jag undrar vart man kan få tag på styling till min bil för en billig slant!! Är intresserad av fronspoiler,kjolar och bakspoiler.(nytt eller begagnat) MVH/Nicklas |
|
Du, det låter som att det blir billigare att köpa en M5 E34 för dig om du vill dra igenom alla planer. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Haglund2306: Va ? // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
shu!: Nicklas0240 har skrivit runt 5 inlägg med frågor om hur man förbättrar en 528 -85:a idag och det är inga små planer. Tror det är billigare att sälja bilen och köpa något helt annat än att bygga om bilen totalt. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
Nicklas0240 |
nej inte rikigt mennågra tusenlappar kommer det att kosta!! du vet inte nå vart det finns styling grejor att få tag på?? det är nämligen så att min bil ska nog in på omlakering snart eftersom jag vart ramad i helgen av en 240 snubbe!! men han är polis anmäld och åkte även dit för olagga vapen innehav senare på natten!! han var ett riktigt stjärn skott!!det är sorgligt att det finns sådana idioter!! men hör du nått om något styling paket så hör av dej!! MVH/Nicklas |
|
Och ?? Är väl upp till var och en , bättre att ge svar på frågorna än råd att byta bil... det jag håller på med är också helt dumdristigt , håller ju på helrenovera min E28 typ , sen ska det ner en 745i Turbo motor som en kompis äger , som är bromsad till en 500hkr med 0,8 Bar :) sen blir det åka av och ha en fin fin E28 :) /Mvh Göran |
|
|
Nicklas , det som finns är ju BBS paket och M-paket , M-paket sitter ju på M535:orna original och är enligt mig det snyggaste kjolpaketet till E28:orna , finns några ute på BMWBörsen lycka till /Mvh Göran |
|
|
Haglund: Okej ... hade inte sett dom inläggen . Trodde du menade att kjolar,front och baskpoiler år så pass dyra så att det är lika bra att byta till en m5:a :) // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Wrath: All respekt för ditt bygge. Det är skitkul att folk gör som du! Fortsätt med det. Jag tycker det är kalas när man helrenoverar en fin klenod och får den att torka av det mesta. Verkligen! Dock lät det som att Nicklas hade ett annat syfte, nämligen att trimma den en aning och få den att se fräck ut. Antagligen inte lägga ner pengar på bilen för att få den att bli en "einzelstück" och rå som få, som det verkar som att du skall göra. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Haglund2306: Kanske var en aningen brysk med mitt inlägg , förstår nu vad du menar , det är lätt att hamna i en sån situation att man bygger på en gammal bil och sen tröttnar och har kastat bort en förmögenhet i onödan , räknar inte direkt att min bil kommer vara klar i år eller att jag kommer ha den som bruksbil nå mer , är faktiskt sugen på en E36:a men kommer troligast aldrig att sälja min E28 då det vore ekonomiskt dumt ! får ju som aldrig igen pengarna :)) Sen är det mycket mycket roligare att ha en gammal bil som ser ut som ny och går bättre än nya M3:or hehe :) /Mvh Göran |
|
|
Niklas ! Kika in på Länk där har du vita blinkers till din bil också.. /Mvh Göran |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.