|
|
|
|---|---|
halo0309 |
Hej, har ett problem som nämts i många andra trådar här på forumet men jag har inte sett någon prisindikation på vad kostnaden kan vara för att lösa problemet. Byte centrallåsenhet på 328:a E46, en 98:a som gått 6600 mil, kostnad?!? Bakgrund: - Bilen går alltid att låsa och larma med nyckeln genom att trycka på låsknappen. - Bilen går att larma av med nyckeln men dörrarna LÅSES INTE UPP! (ingen av dörrarna) när man trycker på lås upp knappen - Bagageluckan öppnar alltid när man trycker på den speciella knappen för öppning av bagageluckan på nyckeln - Om man är envis lyckas man ibland efter många lås, lås upp sekvenser få upp dörrarna - glapp kanske? I alla fall - måste byta centrallåsenheten enligt verkstaden och vad kan detta kalas kosta?!? Jag behöver veta ... I morse fick min höggravida sambo klättra över förarsätet för att komma till passagerar stolen ... *suck* Tacksam för svar //Anders |
|
Fick du inget prisförslag från verkstaden? Ring och fråga, gissningar från användare på forumet är inte lika tillförlitligt som pris direkt av verkstan. :) |
|
halo0309 |
nope - glömde fråga. Dessutom tänkte jag att det kan vara en bra idé att kolla vad andra har fått betala så att jag kan bedöma om priset är rimligt eller inte. |
|
Skulle tippa på ca. 3500:-.Tror att motorn ligger på 2000:- Hade samma fel på min 328 ci-99 Före dettingar:325i-93,328iC-95,M3-94,320i-00,328i-98,328i-98,328i-99,323Ci-00,328 Ci-99...R.I.P |
|
Asken (AutoPower) |
Fukt i låsen efter tvätt i kombination med kyla gör problemen högaktuella på E46 coupe. Prova varmgarage det funkade på en bil jag känner om det kan vara nåpgon hjälp. Mvh Asken |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.