|
|
|
|---|---|
|
Hej, vad tror ni man kan få för en 318 från 87? Har förvisso gått snart 26000 mil men är mycket välservad och påkostad.. | |
|
c126: Har den taklucka? Alufälgar? Färg? Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Glömde. Är den 2-dörrars eller 4-dörrars? Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Opppss :) Länk Alltså, 2 dörrars.. lucka.. inga speciella fälgar :( |
|
|
Fanken också. Hade den varit utan taklucka så hade jag varit spekulant. :) Gissningsvis 15.000 kan du börja på. Räkna med att gå ner ett par tusenlappar i pris sedan. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Ahhh lucka är fint.. 15.000.. är väl ungefär vad jag hade tänkt tror jag, kanske något mindre. Men jag hoppas denna ska va ganska lättsåld.. |
|
|
Luckan gör den mer lättsåld till de flesta. Jag vill dock vara utan luckan efter insikt om extra vikt via forumet här. :) Lättsåld är ingen bil, men den ser ju fin ut på bilderna om inte annat. Kom ihåg att allt går att sälja med rätt marknadsföring. :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Extra vikt.. hahah.. jaadu.. Du kan få den utan baksäte, borde väga upp takluckan :P |
|
|
Önskar att det vore så lätt. :) Någon sa att det väger mellan 50 och 70 kilo extra med taklucka. Det är ju då inte själva takluckan utan förstärkningarna och 50 kilo är inget man bara kastar ur en bil sådär. :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Miltalet tror jag gör det svårt att få 15.000.- 12.000.- är nog rimligare. Mr C |
|
|
Tjena. Sålde min 318 -87 för 10.000:- för 6 månader sen. 2 dörrars. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
10.000 säger inte så mycket om man inte vet mer om skicket.. Men min är såld nu, gick fort.. o jag fick så jag blev nöjd! :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.