AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
380

Ving Stöld...

0
44
0 - 100
En deffad 318i (e-36 -92a) med små muskler !!
Hej allesammans.. .. nu är det så att jag har fått ett litet problem ...Det var ett tag sen nu ... men det var iaf så här.. jag var inne i stan en helg ( i umeå) då.. Jag hade parkerat min bil.. i god tro att människor kan ga fan i andras egendom.. men tydligen inte.. när jag senare komm ut på Söndag morron.. så var min vinge som satt där bak på bagaget bort bruten .. JÄVLA TATTARE säger jag bara .. !! jaja illa är det iaf .. nu till min fråga.. det är så att jag har en själv risk att betala .. 2000 kr .. för dom 2000 kr ska jag få välja en ny vinge till in bil som en verksta ska lacka & montera åt mig.. !!
Jag har själv kikat runtlite på nätet men jag vet inte vilken vinge jag ska välja.. Har inte DU nån ide på vilken vinge jag kan välja .. SNÄLLA ge mig tips på vilken sorts ( ge mig en sida).. vinge jag ska välja .. !! jag har en Bmw 318i (e-36a).. Är MYCKET Tacksamm för hjälp..

Drive Safe.. =)

-I_Bmw power in Norrland _I-
M3GT vingen är ju väldigt snygg.
Vet dock inte var man kan köpa den, men förmodligen hos bmw.

Mvh
Den här vingen gillar jag! Hamann 5200:- Länk

Den finns på på www.carfashion.nu

Step on it!
Ko
310
Kontant
525i -91
M3 -97 Limo
Vet inte om hur du har det med frontspoiler men en vinge som verkligt fungerar och ser bra ut är M Class II som BMW säljer, visserligen 10600Kr men får du den av FB så....

---------BMW ///M3----------
ra
976
rawsezx
Tesla Model X Long range Raven

köp dig en Kamei vinge, kolla in bilden.. (-;
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.