|
|
|
|---|---|
|
Årsmodell: 1992 Mätarställning: 18.200 mil Kaross: Sedan Info: AC, ABS bromsar, C-lås, Elhissar fram, Elspeglar, 17" LM-fälgar, Skinnklädsel, Spoiler bak, nedlackad. Fint skick! SKulle ni ha köpt den om ni skulle köpa en 325? Step on it! | |
|
Jag tycker det var dyrt för en 92'a. Tror du kan få en 94'a sedan för de pengarna. Mr C |
|
|
Det är på en bilfirma och är genomgången av Motormännens Testcenter. Så man vet ju att den borde vara ok. KAnske därför den är lite dyrare. Men man vet ju vad man får i alla fall. Step on it! |
|
|
Bra prutläge! Inget jätteöverpris utan pris med prutmån känns det som. Kom ihåg att den har AC och skinn bl.a. och om AC:n fungerar så höjer det värdet en aning. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Mr C: 60' för en 94:a .. Då kan den inte vara snygg.. jaktar en 325 (helst coupe) 92-94 mod just nu.. svart el blå i "göteborgs-område".. kolla på bytbil.com, autobytel.se, här, gulabilen.com och blocket.se.. några som har andra tips? |
|
Marcel |
kom ihåg att Coupé ligger högre i värde än sedan. Men om den är sv-såld så kan det vara ett bra pris, med tanke på skinn och AC. Men i regel så har de flesta bilhandlare 10000:- överpris på sina bilar. |
Marcel |
spookshow// isf är det ett högt pris du betalar för den. En bekant till mig köpte en 323i 95 (svart) sedan, med all utrustning skinn, ac, trä inredning m.m för 50000:- Ska du ha en importerat för den pris som 235;an är då är det bättre och åka ner och hämta en själv. Du får tag på en nyare med de pengarna. |
|
Tycker jag har letet runt som en tok men tycker att de flesta som det ser ut att vara nåt med kostar 60´till 80´. Tänkte att det kanske skulle gå att få ner denna till 60´också kanske. Vad tycker ni att är en rimlig mellanskillnad att lägga mot min ---> 318i 19000mil. Servicebok till 16000mil. 8st 7*16 alufälgar 4st orginal 4st Aezv. Nästan spritt nya Michelin maxi ice vinter därck 205/50*16, sommardäck slitna 225/50*16. Fint skick både utvändigt och invändigt. Tacklucka som är halvt defekt. CD-spelare. Vita blinkers fram & sidorna. Nedlackad fram och trösklar. Nya bromsar bak, nya spindelleder och nya gummibussningar på bärarmarna fram. Nylackade bromstrummor och Ok. Larm & stöldmärkta rutor, avtagbart drag. Step on it! |
|
|
Marcel: 323 fanns inte som årsmodell 1995. Men om det var en 96:a så var det ju en ännu bättre affär. /T.P. Länk |
|
|
jag skulle inte köpa den, låter väldigt dyrt tycker jag speciellt med dem milen. ///no-silence |
|
|
Har övergivit den bilen. Skulle ha bytt in min 318 i så fall så mellanskillnaden var intressantast. Jag skulle få 10´ för min....har på gång att importera en i stället nu. Minst -93 coupe´ med skinn och klimat. Vad tror ni för pris på en sån då? Step on it! |
|
325TDS |
spookshow: är i samma sits som dig..ska ha en 325 Coupé jag också..med skinn o klima. dom 2 grejerna är krav nästan. och gärna lite M-grejer på den också..och jag vill ge MAX 70 tusen..och då ska den vara fin som fan med full dokumentation..och då ska jag kö M-test på den få se om den är bra..o visar de grönt därifrån..då äre bara och slå till..:)..utan nå 17" fälgar vill jag ha också..har 18" liggandes. vilket kan dra ner priset med 10 tusen på bilen. Länk den där tycker jag var fin. gått för långt bara tycker jag..max 16 tusen mil..var rätt pris på den där bara..saknas skinn bara..men såg ju Komplett M3 skinn inredning på börsen här..för 6 tusen..får man köpa den i värsta fall..men är drygt o byta inredning o så också..o 6 tusen är mycke pengar..en inspektion 2 de. |
|
Verkar som vi befinner oss i exakt samma position. Kan inte göra annat än önska lycka till och hoppas du finner din drömbil för det hade jag tänkt jag skulle göra! Step on it! |
|
325TDS |
Spookshow: samma här..hitta en riktig pärla..är bara o leta lite så ska nog den komma fram..:) |
|
Ja jag hoppas det! Step on it! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.