|
|
|
|---|---|
|
Jag vill på detta sätt framföra mitt stora tack till alla (ingen nämnd och ingen glömd) här på siten för era svar med tips och råd när jag mailat in om diverse problem med bilen. Det har i ärlighetens namn inte varit så många bekymmer med bilen under de 8 år jag rattat den. Det är den absolut bästa bil jag haft både vad gäller körglädje, komfort, driftsäkerhet och öronglädje från motorn. Det blir definitivt en BMW igen om några år, var så säkra! Pga väntad tillökning till familjen är kombibehovet oundvikligt och med kombi menas i detta fallet en riktig herrgårdsvagn typ 945 som nu inhandlats, en -98 Classic fullutrustad lågmilare. Har mätt och bedömt utrymmet i E34 och E39 touring som för litet och det är en stor besvikelse att konstatera att det bland marknadens alla kombisar endast är en 945:a som uppfyller utrymmeskraven. Så nu är min sensmoral de kommande 3-5 åren: "Kan man inte åka BMW så skall man i vart fall åka rymligt". Vän av ordning undrar säkert varför jag inte behöll BMW:n, det är ju inte så mycket pengar i den? Då hade jag ju sluppit denna depression. Svaret är att tiden räcker inte riktigt till att hålla 2 bilar i det skick jag vill ha dem, barnen, jobbet, huset, trädgården, båten.... puh. Dessutom blir det lite "onödiga" och svårmotiverade kostnader med en extrabil när man bara behöver en bil. Jag sparar hellre en slant nu så jag kan åka en riktigt bra BMW igen om några år. Há det till dess BMW-vänner! -DIESELN SKALL MAN HA PÅ SJÖN- Stefan | |
Jeppe Johansson |
Du kommer snart tillbaka!!!! "Jeppe" |
| Have faith brother!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.