|
|
|
|---|---|
|
Tjena. Min bror behöver en tak spoiler till sin BMW 525i Touring 92. Vet någon vart man kan köpa sådana i stockholms området så var snäll och skriv. Tack på förhand. | |
|
Finns det inga hos BMW? Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| Jag tror det finns hos BMW | |
|
Mig veterligen finns det inga varken orginal eller från tillbehörsfirma däremot kan man lacka befintlig spolier i bilens färg vilket gör att det ser ut så en tillbehörsspolier som en polare gjort med sin E34 Touring, ta gärna en med inbyggt bromsljus "standard i Sverige på 96or" så ser det ännu bättre ut.. Länk Länk Alternativet är att anpassa någon annan spolier till att passa på E34an. Mvh Stephan |
|
|
Jag vet att när jag kollade till min E34 M5 3.8 touring -95 kring 98/99 så fanns det en BMW original takspoiler att eftermontera. Tyvärr köpte jag aldrig den men krutis har fått en istället. Fråga på BMW om den kanske fortfarande går att få tag på... Asken |
|
|
Tack så mycket för svaren. Ska nog säga till brorsan att han ska fråga BMW om dom har. |
|
|
Nån som sett denna spolier på bild ens, Asken?? Jag har bara sett orginalet i lackat resp olackat utf..... kollade alla E34 i galleriet och inte hittade jag nån vinge låter som en mkt ovanlig pryttel... |
|
|
JAg hörde talas om den via reservdelsdisken Solna 98/99.. Antar att den såg ut ungefär som min nya takvinge till E39an. Förlänger taklinjen riktigt snyggt och samtidigt diskret. skillnaden mellan Lövans touring och krutis är just den. Lövan har alla vingar som går och få tag på förutom takspoiler medans krutis har den:) Mvh Asken |
|
|
Snygga bilar behöver inga vingar.... skall ärligt säga att jag inte är hundra på hur takvingen till min E39 ser ut ens...har du nån bild?? Sen som alltid: tycke och smak (har noterat att du inte heller fallit för Facelift ljusen fram, tycker ringarna är coola men resten nja....) |
|
|
GM: du som lärde mig Or I ginalets I behov missar det själv ovan:DD 01-facelift.... Hade jag velat haft det hade jag köpt en 01:a ungefär som M lister och beteckningar hör hemma på Mbilarna:) Den är riktigt snygg... Den tillsammans med den svarteloxerade avgasrörsförlängarens fulländar den diskreta designen. Ja jag är kräsen med kitsch. Mycket kräsen... Asken |
|
|
GM: check mail! Asken |
|
|
Asken: Done och tack det samma..*S* ja det är synd om dom som hottar upp dom med face lift och M emblem osv passar liksom mest in vid lämplig korvmoji i gnällbältet liksom... *S* Kitsch rules: Har bar hemma i villan ( i vinkel, ca 4 m disk kpl med kyl och allt) hälften (nåja några iaf..) säger: "f-n va häftigt!!" resten " fy f-n vad vidrigt", skönheten ligger som bekant i betraktarens öga.... |
|
|
GM: Hmmm... nu känner jag mig träffad :) Har också M emblen fast bara på sportratten som är OrIginal. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
På väg till korvmojjen nånstans i gnällbältet:) Inte /// M cDonalds där var jag i Lördags.:) ///MVH Hasso Länk |
|
Stout: baren eller "dekaltrimmet" med faceliften?? Men Hasso: du vet väl varför kvinnorna vill ha män från Närke?? |
|
|
:) Ja vad tror du GM? Angående baren så väntar jag på en inbjudan :) |
|
| När det är grill väder är du välkommen Stout ( ta med Hasso m.fl. ) !! ( önskas stout i baren får jag ta hem det, det finns bara god dansk öl i baren ...) | |
|
Väcker liv i detta forum igen eftersom jag tänkte ge min gamla Touring en ansiktslyftning. Frågade om takvinge till Touring e34 för många år sedan. Hittade ingen....... Har sett 2 st med takvinge+bromsljus i verkligheten. Aldrig sett detta hos någon tillbehörsfirma eller i BMW-katalog? Någon som vet, eller fått tag i? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.