|
|
|
|---|---|
|
Undrar om någon har vita mätartavlor att maila mig tacksam för svar mvh:johnny bmw,what else!! | |
|
skulle tippa på dom smaklösa surkålsätarna i Tyskland gillar det fortfarande... så D&W är väl tipset då: Länk |
|
|
Jorå jag har, fick dom av den vänlige Haidar.. skall jag maila dom? Friskt kopplat, hälften brunnet. |
|
|
Farmlip, kan du inte meila dom till mig också. mart.wentser@telia.com tack på förhand mvh Mackan Fyra hjul är fler än två?? |
|
|
ja skicka dom gärna !! min epost adress är : johnnyengberg@spray.se vore sååå tacksam!!! bmw,what else!! |
|
| Marten & Johnny: om man klickar på ert namn kan man maila er direkt eller om man klickar på din bild och läser er info... smart va?!? | |
|
Jo ja vet men ja tycker att de går lika bra så här.är ingen mästare på datorer! men tack för upplysningen. bmw,what else!! |
|
| kan någon maila vita mätartavlor till e34 till mig! | |
|
Skicka gärna till mig med! =) //Roger ----- Länk |
|
|
fick dem , men tar in de i fhotoshop men de blir för stora i 1/1 för små i skala 1/2 vet ej hur göra nu bmw,what else!! |
|
|
kan någon skicka mätartavlor till mig?? snälla! eller nån adress där man kan hämta såna! andree_blomer@hotmail.com |
|
| Hmmm någon bör seriöst fundera på att ladda upp mätartavlorna på en server.. ett tips bara! =) | |
BmwMutte |
Hej! Om det finns någon som har kvar vita mätar tavlor på sin dator så skulle jag vilja ha en uppsättning till min M5 e34 -89 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.