|
|
|
|---|---|
| Provade att byta blinkersen igår på min E34, utan att lyckas. Fick loss skruven längst in och tryckte sedan blinkersen utåt, men det gick ändå inte av. Är det någon som vet hur den sitter fast, kanske något knep för att lätt få av den? Tacksam för alla svar! | |
calle56 |
det var längesen men har förmej att det är två skruv den sitter med. ta ficklampan o lys in |
|
det är minst två skruvar om du tittar på den nya blinkersen så ser du hur många skruvar den sitter med . Minns själv vilket j-l h-l jobb det var att byta , så min "lille" kompis med baby fingrar fick hjälpa till . MVH Tony -Phiber- bmw 525i |
|
anderz |
Det sitter 3 skruv i framblinkersen,bara att leta. |
| Jag tror att det enklaste är att ta loss dom framifrån, men då måste du först ta bort kofångaren osv. Lite fler skruvar, men jag tror du tjänar på det. | |
|
jepp,,dom sitter med 3skruvar,,lite trångt men det gick rätt bra ändå! det tog ca 20 min å byta båda sidorna! Peter (Bmw 525i 24v-91) |
|
eddie |
20minuter Du e grym juh.För att vara första gången Drive Like U Stole IT !!!! |
|
det var ju inte speciellt svårt!,men trångt å lite trixigt hitta skruv hålen sen när man skulle montera dit dom nya=) Peter (Bmw 525i 24v-91) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.