|
|
|
|---|---|
|
Skulle som vilja veta vars man kan skaffa, eller om det är någon som har vita mätar tavlor på dator som kan mailas och passar till E28a (528)? MvH Björn | |
|
Ser mätaren ut som på en E30, i såna fall har jag. ______ Länk |
|
Jeppe Johansson |
Bjärrn : Kolla Mailen! "Jeppe" |
|
Jeppe: Tack ska du ha! Hur fäste du dem på orginal mätarna? MvH Björn |
|
Jeppe Johansson |
Jag fixade allt genom ett reklamföretag , de fick filen, scannade in den och skrev ut den på papper som fungerade som ett klistermärke, sedan tog jag hem det och bara klistrade på det på dom på mätarna. Det finns sådana papper att köpa ute i handeln, De är inte så billiga men inga jättesummor. Bästa är att försöka fråga nån reklambyrå eller någon annan som håller på med sådant och kolla om inte de kan göra det för en liten peng. Jag fick bara betala en 20 lapp för pappret, sen slapp jag resten. Kan inte tänka mig att det kostar mer än en 100 lapp för dig. Blir mycket bättre resultat än om du skriver ut det på en vanlig skrivare. "Jeppe" |
|
När jag for till min lokala reklamsnubbe som gör mycket dekaler åt bilar och så så ville han ha 400:- men då skulle han scanna in mina tavlor så det såg proffsigt ut för filerna jag hade med mig blev inte bra när han skrev ut... så jag ska skruva ner det i veckan /Mvh Göran |
|
|
400:- lät mkt, måste nog fara och höra vad dom tar här... MvH Björn |
|
|
alla som har mätartavlor som man skriver ut, maila till mig så laddar jag upp på en server så slipper vi alla 'maila till mig också' inläggen :D skriv gärna vilken modell mätarna passar till, så blir det enklare att lägga upp det. |
|
|
Jag skulle gärna vilja ha till Min 535 -89:a... Ha dé! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.