|
|
|
|---|---|
M-3 |
Hej...någon som hört om en sådan 540 v-12a i....för mig verkar det omöjligt att få i..men men....Min polare har en sådan bil på g o säljaren envisas med att det är så...Någon som vet...Tack på förhand...mwh henke |
| Kollar man på "ovanliga bmw" här på sidan så ser man ju en 3:a med v12 så omöjligt lär det ju inte vara. | |
M-3 |
He he sant...men tänkte om det fanns en typ alpina b12??? men jag ska kolla där...fler som vet något så hör av er...mwh Henke |
|
Skulle nog med bestämdhet avråda från köp, om inte det finns papper på att den är reg.bes. med V12:an samt att den i övrigt är ombyggd för att klara av den ökade belastningen. Personligen så skulle jag nog titta på en M5/Alpina i stället. Mvh. Patric Länk |
|
|
Läste i en bok jag har om M-modeller och annat kul att hartge langa i en v12:a i en e34 som testbil. Det va 5 liters v12 an från e32 som åkte i... ganska snabb.. ;) Det stod tyvärr inte vilken modell av e34:an som fick motorn. |
|
|
Läste i en tidning för ett par år sedan att det hade byggts ett 50tal så kallade "550" av E:34:an. vet inte om det var hartge eller nån annan, om jag inte minns fel så lämnade den ca 350 kusar men vridet var mycket vet jag.... dock inte hur mycket :( . Såg en bil utmed autobhan förra året med emblemet 550 på bakluckan, "gubben" som hade den fattade inte ett ord engelska eller tyska så det var svårt för mig att på italienska få en förklaring på vad han rattade! Frazze |
|
M-3 |
Hallå igen..Tack ni som svarat....Säljaren hävdar att bilen ska vara en e39 -98..hmm...fortsättning följer:) |
|
Kolla vad Haman hittat på, under Special Cars hittar ni en E39 V12 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.