|
|
|
|---|---|
|
Ringde runt för att för att försäkra en 325 89 coupe.Inte ett försäkringsbolag under 7500:- för halvförsäkring.Farsan har 30skadefria år ,10-15hundra mil/år,egen parkering ändå så höga priser.Har en bil till i samma bolag.Den är dyrare än E36:An Någon som kan rekomendera något annat??????? SNART EN M5-M3KILLER!!!!!! | |
|
Jag har min på farsan(ja jag vet att en del tycker det är dumt). Det kostar 6200:- per år. Min är en Cab också.. helförsäkrad.. Länsförsäkringar.. Länk |
|
|
Min står oxå på farsan. 2900kr helförsäkring om året. Mycket nöjd med det för det är många slantar jag har sparat på det! Och jag har inte nyttjat försäkringen på 3 år så jag har inte belastat systemet. |
|
|
325IM-89 2200 halv helår Tennant Länk Länk |
|
|
Ni som skriver Era bilar på någon i annan i familjen bör läsa detta: Länk |
|
| tycker också att de e ganska så saftiga priser på E30! Har ringt runt till lite olika bolag, Folksam skulle ha 26000:-/år, (6000trafik, +20000halv)! De är ju helt omrimliga priser! Köpte bilen för 20000:-, så just nu känns det som att det kvittar om jag har halv eller inte! | |
|
Å andra sidan så skulle ni som är försiktiga,och som ni säger inte behöver utnyttja försäkringen,hjälpt till att sänka premien för yngre förare om ni haft försäkringen på er själva. Nu hjälper ni till att sänka premien för oss som är äldre. OBS! Ingen kritik mot ert handlande,endast ett konstaterande. Henrik |
|
|
Å andra sidan om alla ställer den på päronen kan inte bolagen ta ut såna ockerpriser för ungdom. Däremot gäller det ju att ha päron som ställer upp. Det kanske inte alla har. Men jag kan trösta med att jag ska ställa den på mig själv f r o m första juni. mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.